Přeskočit na hlavní obsah

CO JE NOVÉHO VE FOTOSTUDIU?

Tento týden byl určitým způsobem zlomový. Podařilo se mi konečně zrealizovat věci, které jsem již delší dobu měla naplánované a stále nebyl čas nebo síla to dotáhnout do konce. Jedná se především o tři záležitosti a ze všech mám velikou radost. Pouze je tu dnes stručně zmíním, protože ráda bych každé z nich věnovala samostatný článek a nechci vás hned připravit o všechno překvapení :-)

Takže zaprvé jde o jedno focení větší skupiny lidí. Druhým bodem je magazín a třetím pak internetové stránky. Více zatím prozrazovat nebudu.

Kdyby toho bylo málo, tak kromě toho se mi ještě konečně podařilo vylepšit i fotostudio. Mám nové bedny na všechny fotografické propriety. Po několika letech už jsem si nové zasloužila. Také mám nový stolek. Je větší než ten starý a konečně vám budu mít kam položit kafe během focení a i fotografie se vám snad díky němu budou vybírat lépe. Dále pak mám krásnou novou skříň. Nahradila starý rozpadávající se regál, takže už nebudete muset koukat na všechno moje fotografické harampádí a budete se u mne určitě cítit moc útulně :-) Když jsme ji sestavovali, vypadalo to, že už za ní budu muset zůstat na vždy, že už nikdy nevylezu. Také mi přibyl nový stojan na šaty (hurá, mohu pořizovat další) a nový vozíček pro odkládání foťáku během focení. Takže ho už snad nebudu při focení hledat. Doufejme. A jako poslední novinka budou zítra snad nové poličky na vaše fotografie.

Je toho celkem dost. A já se stále divím, z čeho jsem unavená. Není to pouze moje zásluha, velký podíl na všem mají i další lidé, za což jim jsem nesmírně vděčná.

Foto už je staršího data. Ale je mé oblíbené.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus