Přeskočit na hlavní obsah

TIŠTĚNÝ PORTRÉTNÍ MAGAZÍN JE NA SVĚTĚ

Prolistujte si se mnou můj první portrétní magazín. Výběr toho nejlepšího ze všech mých nabízených služeb. Konečně se mi podařilo uskutečnit můj dlouhodobý cíl, vytvořit a vydat vlastní časopis plný portrétních fotografií.

Prohlédnout si ho můžete u mne ve studiu, ale k dispozici bude i u mých obchodních partnerů. Já si ho prohlédla už minimálně padesátkrát. Má celkem 50 stran a na světě je celých 10 výtisků :-) Doufám, že druhé číslo bude mít stran ještě více a hlavně že o dost naroste i počet vydaných kusů. Ráda bych příště zapojila i různé obchodní partnery.

Chtěli byste, aby se v něm psalo o Vaší firmě, případně u Vašeho článku být i vyfoceni? Kontaktujte mne pro více informací na e-mailu gabriela@portretygabriela.cz.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.