Přeskočit na hlavní obsah

JAK JSTE BYLI S FOTOGRAFOVÁNÍM SPOKOJENI?

Dnes bych ráda opět napsala krátký článek o jednom konkrétním fotografování. Jak si na mých internetových stránkách www.portretygabriela.cz můžete přečíst, není mým cílem fotografovat modelky, ale běžné, každodenní ženy. A ráda bych pro ně připravila takové fotografování, kdy si jako modelky budou připadat. Je pro mne důležité, aby si svůj fotografický den užily, připadaly si krásné a bylo o ně maximálně pečováno.



Svůj fotografický den si přišla vyzkoušet i paní Michaela. Tak, jak to slýchám od většiny žen, i ona se nerada fotí a má pocit, že není fotogenická. Chtěla jsem ji přesvědčit o opaku. Fotografování proběhlo ve velice příjemné a pohodové atmosféře. Nafotily jsme několik stylů. Míša si oblékla jak společenské šaty, tak i další kousky oblečení. Zbyl nám čas i na závěrečné experimentování. Já měla z fotografování velikou radost, neboť na Míše bylo vidět, že si svůj den ve fotostudiu opravdu užila.

Po 14 dnech jsme se s Míšou sešly znovu. Tentokrát proto, aby si vybrala své fotografie. S výběrem jí přišel pomoci i její manžel. A mne velice potěšily jejich reakce, když fotografie uviděli.

"Když se na ty fotky dívám, mám pocit, jako bych se vrátil v čase do dne, kdy jsem ji viděl poprvé. Ten první den, kdy jsem ji potkal a pak jsme se spolu procházeli Plzní a já si v duchu říkal: "Hochu, na tuhle holku asi nemáš. Nedělej si plané naděje." To jsou slova manžela paní Michaely. Na tu holku tenkrát naštěstí měl a mě velmi těší, že i nyní po několika letech, ji stále vidí stejně krásnou jako v den, kdy ji viděl poprvé.

A co na fotografování řekla sama aktérka? "Focení byl zážitek sám o sobě a výsledné fotky ještě větší. Foliobox dodává fotkám další šmrnc. Bez něj jsem ze studia odejít nemohla. Je to krásná památka. Děkuji a ještě víc se těším na fotky dětí."

Já mám z obou těchto komentářů velkou radost. A jak jste se v nich mohli dozvědět, paní Michaela se rovnou rozhodla, že na fotografování přijde ještě jednou. Tentokrát se nebude však fotit ona, ale její dvě děti. Rodinné fotografie během tohoto focení samozřejmě pořídíme také. Možná je zde v budoucnu na blogu také uvidíte.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC FILIP ANTONIO

Na internetu byl označen za nejslavnějšího současného českého dětského herce. Také bývá někdy označován jako druhý Tomáš Holý. Nyní již téměř šestnáctiletý herec Filip Antonio začínal ve filmu ve svých čtyřech letech, a to ve snímku Marie Poledňákové Líbáš jako Bůh. Hudební a herecké vlohy Filip Antonio zdědil bezesporu po své mamince - muzikálové a operetní zpěvačce a herečce Ditě Hořínkové. Mezi další známé filmy, ve kterých účinkoval, patří např. Špunti na vodě, Přání k mání, Duch nad zlato, Jak básníci čekají na zázrak nebo Kouzelník žito.

Bylo mi ctí tohoto mladého talentovaného herce fotografovat.





RODINNÉ FOTOGRAFOVÁNÍ PRO LUCII KŘÍŽKOVOU

Bylo mi ctí přivítat v mém fotostudiu paní Lucii Křížkovou. Moderátorku nejen pořadu Sama doma. Lucie Váchová je vítězka soutěže Miss České republiky v roce 2003. Poté dostala příležitost zúčastnit se jako zástupkyně České republiky soutěže Miss World v Číně a stala se První vicemiss World Sports, což je sportovní soutěž účastnic Miss World. Zahrála také několik drobných filmových či televizních rolí. A pravidelné pořádá různé charitativní projekty. Mimo vše zmíněné je ale především milující máma. Fotografovala jsem především její dvě děti, Davídka a Lolu. Při té příležitosti vzniklo i pár rodinných fotografií.

Manžel Lucie Křížkové - David Křížek - je český profesionální jachtař. Získal mnoho medailí z Mistrovství ČR v různých lodních třídách, celkem čtyřikrát přeplul Atlantský oceán. Stal se profesionálním trenérem jachtingu ve Sportovním centru mládeže, které spoluzakládal. V listopadu 2008 vydal David Křížek svoji první dobrodružnou knihu o přípravě a vlastní účasti v legendárním …

FOTOGRAFOVÁNÍ PRO WEB URČENÝ MAMINKÁM

Prožijte okamžiky těhotenství, porodu a prvních let děťátka v lásce, sebedůvěře a klidu... Pomoci Vám s tím může paní Iveta Hladíková, která nabízí mnoho služeb pro maminky, i pro ty nastávající. Více se můžete dozvědět na jejích internetových stránkách www.4mama.cz. Pro tento web jsme nedávno vytvářely u mne v ateliéru novou sadu fotografií.


Paní Iveta Hladíková je členkou občanského sdružení Mamila, které poskytuje pomoc, poradenství a podporu matkám a dětem po celou dobu trvání kojení. Vystudovala obor dětská sestra a má několikaletou praxi na oddělení dětské onkologie, oddělení transplantace kostní dřeně a nedonošeneckém JIPu ve FN Motol v Praze.

Je certifikovanou chůvou pro děti od narození do 3 let věku. Dále je certifikovanou lymfoterapeutkou přímo u kapacity v tomto oboru MUDr. Bechyněho s praxí v CPM u MUDr. Vlasáka v Praze. V roce 2006 vystudovala obor ošetřovatelství a pedagogika na LF UK. Absolvovala kurz masáží kojenců a dětí a aromaterapie u Mgr. Hašplové. Působí jako uč…