Přeskočit na hlavní obsah

MÁ CESTA FOTOGRAFKY

Když jsem začala fotografovat, neměla jsem pořádnou představu, co dělám a do čeho se to pouštím. Šla jsem především za tím, kam mi táhlo mé srdce. Čím více jsem fotila pro ostatní a méně sama pro sebe, tím více přicházel do hry internet a Facebook s fotkami ostatních fotografů a já se čím dál tím častěji potýkala s pocity, že nejsem dost dobrá, že tuto práci dělám špatně. Naštěstí si nyní už uvědomuji, že umění je subjektivní. A různé druhy umění je pro různé druhy lidí. Než se snažit tvořit stejně jako ostatní, je lepší jít svojí vlastní cestou. Když si toto uvědomím, mám sílu dále tvořit tak, jak si mé srdce žádá, bez toho, abych svoji práci srovnávala s ostatními a ničila se pochybami. Občas mé myšlenky sejdou z té správné cesty a kritické hlasy opět naskočí. Už ale vím, že je třeba je včas umlčet. Samozřejmě se ale neustále učím, sleduji kurzy těch nejlepších světových fotografů, zkouším nové techniky, způsoby svícení, pózování i retušování.

Pro každého, koho fotím, vydám ze sebe maximum, abych pro něj vytvořila ty nejlepší fotky, jaké kdy viděl. Stále se učím, abych se i nadále zlepšovala ve své práci. A velice děkuji všem, kteří mne podporujete v mé práci. Vašich krásných komentářů a slov si vždy nesmírně vážím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus