Přeskočit na hlavní obsah

FOTOGRAFIE DO DALŠÍHO KOLA The Portrait Masters Awards

Tak toto jsou moji letošní adepti, které jsem vyslala do dalšího kola mezinárodní fotografické soutěže The Portrait Masters Awards. Poslala bych více, ale už takhle jsem překročila svůj finanční limit, který jsem si na toto kolo povolila.

Je to vždy velké rozhodování, kterou fotku vybrat. A není to jen o tom vybrat a poslat. Ale je třeba očekávat i možné zklamání, protože to, co se líbí mně a přijde mi zajímavé, už nemusí připadat zajímavé porotě. Když pak nějaká fotografie, která mne chytla u srdce a u které mám pocit, že se to fakt povedlo, dostane bodů málo nebo neprojde, bývá to bolestivé. I když si předem říkám, že to tak prožívat nebudu :-) Ale i tyto případné neúspěchy, jsou cestou k růstu a učí mne. Takže letos do toho jdu opět, držte mi palce. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.