Přeskočit na hlavní obsah

ČLÁNEK Z PLZEŇSKÉHO DENÍKU

Když jsem začínala fotografovat, nikdy by mne nenapadlo, že o mém focení budou psát jednou v novinách. Nyní se tak stalo a i když věci, o kterých se tam píše, nejsou nic, co by přišlo samo, roky jsem tvrdě pracovala, abych zmíněných úspěchů dosáhla, tak když článek čtu, jsem z toho zaskočená a přijde mi to neuvěřitelné. Slovo po slovu ve mne vzbuzuje radost a vděčnost za to, že mohu dělat práci, kterou dělám od srdce. Samozřejmě je spousta chvil, kdy to zrovna potěšení není, je to spíše boj, protože často člověk musí překonávat spoustu překážek a i osobních bloků a záležitostí, které vyplouvají na povrch. Často přicházejí i pochybnosti, zda pokračovat nebo zda dělám věci správně. Ale když se pak občas zastavím, zklidním a podívám se zpět na všechny ty portréty úžasných lidí, které jsem měla tu čest fotografovat - často mívám pocit, že se jim dívám přímo do duše - těší mne, že mohu lidem poskytovat tyto služby. Děkuji všem mým klientům za jejich odvahu a důvěru nechat se u mne vyfotografovat a podívat se na sebe skrze můj objektiv. Děkuji za povzbuzení a podporu, které od Vás dostávám.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus