Přeskočit na hlavní obsah

Fotografování těhotenského bříška, Plzeň

Markétu jsem poprvé fotografovala na podzim v roce 2020, když čekala své třetí miminko, Vznikla tehdy spousta krásných fotografií. To, že mi o dva roky později zavolá, jestli bych jí nenafotila i její čtvrté těhotenství, mne tehdy vůbec nenapadlo. Vůbec nevím, jak to tato žena dělá, že vypadá stále tak skvěle.

Protože od prvního těhotenského fotografování to nebylo tak dlouho, snažila jsem se vymyslet nové styly, aby její nové fotografie byly odlišné od těch předchozích. 

Všem nastávajícím maminkám bych doporučila, aby své těhotenské fotografování neodkládaly. Jednou budou vaše děti nadšené, až jim budete ukazovat své fotografie z období těhotenství. Společně s vizážistkou se postaráme o to, abyste na nich vypadala jako bohyně. 

Nejlepší doba na fotografování je 28. až 34. týden. Kontaktujte mne, pokud o fotografování uvažujete. Ráda Vám řeknu všechny podrobnosti. Zastihnete mne na e-mailu gabriela@portretygabriela.cz nebo na telefonu 607392911. Také si můžete prohlédnout galerii těhotenských fotografií na mých internetových stránkách WWW.PORTRETYGABRIELA.CZ.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.