Přeskočit na hlavní obsah

STUDIOVÝ PORTRÉT

Studiový portrét je výzva. Není jen o zaostření a následném cvaknutí spouště. Je třeba se "napojit" na osobu, kterou fotografujete, ať už je to dítě nebo dospělá osoba. Pokud k tomu nedojde, tak není možné vytvořit skutečný a důvěrný obraz osoby, která se nachází před Vaším objektivem.

Ve skutečnosti, je portrétní fotografická schůzka ve studiu zkouškou Vaší schopnosti fotografovat. Ve foto studiu jste pouze Vy a Váš model. Není tam žádné rozptýlení. A je zcela na schopnostech fotografa, zda v tomto "vakuu" dokáže něco vytvořit.

Mým cílem je, aby mé fotografie byly emotivní. Aby v divákovi vyvolávaly různé pocity a emoce a přinutily ho se nad fotkou zamyslet. Nejedná se o umění, které se bude líbit každému. Ale těm, kteří se dokáží do tohoto stylu vcítit, přinesou mé fotografie nejen vnější obraz fotografované osoby, ale i hlubší pohled do její duše. Podstatu, která je skryta za úsměvem.

(Klasické "usměvavé" fotografie umím vytvořit a vytvářím také. Ty vážné jsou ale ty, které se mne hluboce dotýkají.)

Je pro mne velkou ctí, pokud se u mne necháte fotografovat. Fakt, že mi někdo důvěřuje, řídí se mými pokyny a především, že mi věří, že vytvořím ten nejlepší obraz jeho samého, který kdy viděl. Přináší mi to radost, a to nejen z profesního hlediska, ale i z toho lidského.

Děkuji všem, kteří dosud důvěřovali mně i mému umění!






Více fotografií si můžete prohlédnout na mých internetových stránkách www.portretygabriela.cz.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

PORTRÉTNÍ FOTOGRAFIE - HEREC VIKTOR ANTONIO

Nedávno jsem Vám zde představila fotografie herce Filipa Antonio. A dnes pro změnu přináším fotografie jeho neméně úspěšného mladšího bratra Viktora Antonio. Viktor Antonio jako pětiletý vyhrál konkurz do muzikálu Děti ráje. V současnosti ho můžete vidět například v muzikálech Kocour v botách nebo Čas růží. Z filmů bychom mohli jmenovat Anděl Páně 2, Po strništi bos, Špunti na vodě nebo Pepa. Jsem moc ráda, že jsem Filipa, Viktora i jejich maminku, zpěvačku a herečku Ditu Hořínkovou měla příležitost fotografovat. A nesmím zapomenout samozřejmě ani na jejich pejska Bertíka. Byl to ten fotograficky nejposlušnější pes, kterého jsem kdy fotila. Stačí na něj zavolat jménem a ihned pózuje.

Co mi ženy prozradily o jejich pocitech při fotografování

Linda, Hedvika & Markéta .... tři ženy, které se v roce 2021 zúčastnily projektu 40krát 40plus. A co o něm říkají? To se dozvíte v tomto videu: Pokud o účasti uvažujete a chtěli byste vědět více podrobností, navštivte odkaz níže, kde naleznete všechny důležité informace. V případě zájmu pak vyplňte formulář, který na odkazu naleznete. Děkuji a těším se! 😉 https://www.portretygabriela.cz/40-krat-40-plus

Jak se ženám líbilo fotografování?

A i dnes vám přináším video. Opět v něm tři ženy, Katka, Ilona a Veronika, povídají o svém fotografickém zážitku. Děkuji, že jste se mnou sdílely své pocity o focení, že jste se nebály mluvit před kamerou a díky tomu se i ostatní ženy mohou dozvědět, jaké pro vás focení bylo.